BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

Bola Tampar @ Volleyball by Mizuno

Hai Ramblers...
      Weekend minggu yang lepas, saya bersama wifey pergi jalan2 ke Swan City. Saja nak jalan-jalan cari makan and tengok-tengok barang. Ini adalah salah satu barang yang berjaya diperolehi. Kasut sukan Indoor Mizuno, nama modelnya WAVE BLOCKER 7. Oh ya... lupa mau inform bahawa sekarang adalah gelombang angin bertiup kencang musim main bola tampar hehehe... Sebab itulah semangat nak beli kasut ini untuk main bola tampar. Menurut seorang kawan saya, brand Mizuno ni memang famous di kalangan player bola tampar selain brand Asic.


Sejak memakai kasut ini.... fuh!!!! memang berbaloi-baloi... Sangat sesuai untuk permainan gelanggang terutamanya bola tampar ni. Sangat selesa untuk melompat atau landing semasa melakukan rejaman (spike)
Saya pernah menceritakan tentang kecederaan lutut yang saya alami dalam older post. Dengan memakai kasut ini, ia dapatlah membantu saya untuk meloncat lebih tinggi. (walaupun bukanlah melompat tinggi). Sekarang dah bolehlah spike sikit2 serta blocking. Selepas bermain pun lutut tak adalah sakit sangat mcm dulu. Promosi kasut Mizuno pulak ni....

0 comments: