BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 19, 2010

Ultraman vs Doraemon vs Hello Kity

Alooo semua.... setelah sekian lama off dari ber"blog" akhirnya aku terpanggil juga untuk kembali beraksi. Ceh... macam gempak jer.... Tiada apa yang menarik sangat, cuma nak kongsi bahawa aku terpanggil untuk menulis blog ni sebab nak share yang aku rindukan anak2 buah ku di Kuching. Ni disertakan sikit gambar wajah2 kerinduan hamba...hehehe...


Semasa cuti gawai yang lepas, sempat singgah melawat anak2 buah. Kebetulan salah seorangnya sambut birthday. Jadi, dengan bajet yg seciput (gara2 duit habis utk repair keta n belanja gawai la tu...) aku belikan Bday kek yg ala kadar janji cukup syarat jak. (kesian anak buah aku...)





 Ha... tu dia wajah2 kerinduan hamba. tiga org anak buah aku (anak kpd abg aku). Betul2 ikut susunan dah tu. Dari kiri sekali si kakak paling tua(Memel), tgh2 bday girl(Pempem) dan paling kecil (Nonoi). Seronok tgk mereka sedang nyanyi lagu hari jadi. Jauh dlm lubuk hatiku, timbul rasa macam kesian sebab mengenangkan "Usu" dia ni juz beli kek2 kecik tu jer... Kenapala tak bawa mereka pegi KFC ka, McD ka... Huh!!! Pa boleh buat, takda bajet....
Terharu juga tgk mereka, sebab rasa2 mcm ada jugak la terpancar kegembiraan di wajah mereka. (betul kah? cuba korang tgk betul?)


Mereka sedang menikmati kek yang tak seberapa.
Adui.... terharunya aku kalau mengenangkan detik2 ni.... Kalaulah aku dapat belikan mereka kek yg lebih besar, lebih sedap atau lebih mahal kan best.... beli hadiah lagi untuk mereka....hmmmm...








Wajah ceria mereka bersama dengan Aunty Bibi yang mereka selalu sebut-sebutkan.... Arrgghhh!!!! Rindu lah dengan mereka....

2 comments:

Norris Thomas said...

sampei 3 igek kek..pergh!...mcm sedap woo...
pok..lama juak sik update hoo..ehehehe...

James Kabaq said...

betul Norris... its been a while hehehe.... Pas tok cuba utk terus berblog agk lah :-)